Wednesday, April 7, 2010

A'S FIRST FACIAL CLEANSER

  A'S FIRST FACIAL CLEANSER









Harga seunit:


RM 30.00 (Semenanjung M'sia)RM 33.00 (Sabah/Sarawak)
* termasuk kos penghantaran






A’S FIRST Facial Cleanser
Pembersih wajah semulajadi yang dirumus dari ekstrak asam jawa ini merupakan pembersih muka yang sesuai digunakan oleh wanita dan lelaki, serta semua peringkat umur. Pembersih muka ini bukan sahaja boleh menghilangkan kesan parut jerawat, tetapi juga boleh menanggalkan sel-sel kulit mati dan bintik hitam (blackhead) di muka.Gunalah 2-3 kali sehari bagi mendapatkan kesan yang diinginkan.


KHASIATNYA:
Khasiatnya ialah untuk menghilangkan parut jerawat, jeragat dan bintik-bintik hitam (blackhead), mengurangkan minyak di wajah, mengecilkan pori-pori, menghaluskan kulit muka, mengembalikan warna asal kulit, menjernihkan wajah, menegangkan kulit muka, dan sesuai untuk kulit muka yang mempunyai masalah resdung dan berminyak. Yang paling utama, produk ini boleh menghilangkan parut-parut jerawat di wajah, menghilangkan kusam di wajah dan menggantikannya dengan warna kulit yang sekata dan cerah berseri.

CARA MENGGUNAKAN:
Basuh wajah dan amb
il sedikit A’S FIRST Facial Cleanser dan tuang ke telapak tangan, gosok-gosokkan telapak tangan sehingga mengeluarkan buih. Sapukan ke wajah sehingga rata. Kemudian setelah selesai, bilas wajah anda sebersihnya. Gunakan 2 atau 3 kali sehari

HASIL PENGGUNAAN A’S FIRST FACIAL CLEANSER:
1) Dengan menggunakan produk ini,
parut-parut yang berada di wajah anda akan beransur hilang dan anda akan melihat perubahan kulit wajah yang lebih cerah dan sekata secara semulajadi.
2) Kesan pemulihan dan kecantikan kulit dapat dilihat dalam masa 1-2 minggu penggunaan (bergantung kepada jenis kulit).
3) Dengan penggunaan produk ini, kulit wajah akan menjadi lebih lembut, tidak berminyak dan segala cela dan kekotoran di wajah a
kan hilang. Kulit yang kusam akan bertukar menjadi berseri , lebih cerah dan sihat semulajadi, manakala parut jerawat akan beransur hilang.
4) Setelah selesai membersih muka dengan produk ini, anda bolehlah memakai apa-apa produk tambahan seperti toner, krim, losyen muka dan sebagainya seperti biasa.
MEMPUNYAI KANDUNGAN ASLI
Ekstrak asam
jawa, Madu tambahan + AHA, dengan Vitamin C

ISIPADU: 100 ml

Untuk tempahan dan pembelian, anda boleh menghantar pesanan melalui sms, sila
taip :[NAMA] jarak [ALAMAT PENUH] jarak [KUANTITI]



dan hantarkan ke 013-3259683 (Cik Azi).



Pembayaran boleh dibuat melalui 'bank-in' ke salah satu akaun berikut:-
(Bank Rakyat / CIMB Bank / Bank Simpanan Nasional)

22-011-161649-9 (Wan Nur Azila: distributor)



1302-0109478-52-6 (Wan Nur Azila: distributor)





11100-29-00032854-5 (Wan Nur Azila: distributor)



*Sila simpan resit transaksi anda sehingga urusan penghantaran selesai.

Penghantaran adalah percuma !!! =)



































Beli secara pukal (minimum 3 botol), dan anda berhak mendapat PERCUMA Teddy Bear. TEMPAHLAH SEKARANG!!!, Penghantaran adalah PERCUMA menggunakan Poslaju... :)




9 comments:

  1. Kepada semua pengguna A's First Facial Cleanser yg berminat untuk masukkan testimoni wajah anda selepas menggunakan produk ini, amatlah dialu-alukan. Saguhati menarik menanti anda .. =)

    ReplyDelete
  2. salam kak azi..1 b0t0l tahan utk berapa lama?
    teringin nak mencuba..muka berjerawat teruk huhu
    ..a's ada kesan sampingan ka klu berhenti guna?

    ReplyDelete
  3. Kebiasaannya 1 botol tahan untuk 2 bulan,but depend pada kuantiti dan kekerapan penggunaan. Klw sekiranya anda berhenti guna, ia tiada kesan sampingan. Kerana ianya hanya produk pembersih muka yang mampu menghilangkan parut jerawat anda =)

    ReplyDelete
  4. Salam Azi,
    Selepas sy menggunakan produk ni selama 2 minggu ianya telah menampakkan hasil. Parut jerawat sy telah pun beransur hilang. Cuma nak bertanya kenapa sekarang jerawat mula kembali tumbuh ye, adakah itu sesuatu yg normal? Risau gak ni...mcm mane ye?

    ReplyDelete
  5. Siti, Facial cleanser ini sangat sesuai untuk sesiapa yang mempunyai parut jerawat dan mahu menghilangkannya. Untuk mendapatkan kesan yang terbaik, saya cadangkan anda mengawal pemakanan anda. Berkemungkinan anda alahan pada seafood, makanan kekacang dan makanan berminyak. Oleh itu saya sarankan anda teruskan menggunakan produk ini dan dalam masa yang sama anda perlu mengawal pemakanan anda. Kebiasaanya, jika selepas menggunakan produk ini jerawat kembali tumbuh, jangan risau kerana ianya hanya untuk sementara sahaja, kerana ia adalah proses biasa yang dapat mengeluarkan toksin, resdung dan sisa kekotoran dan yang ada di wajah anda. Nasihat saya, teruskanlah menggunakan produk ini sehingga anda benar-benar mendapat kulit yang licin berseri seperti yang diinginkan. =)

    ReplyDelete
  6. cik azi, muka sy jenis yg berjerawat teruk, berminyak dan tentu skali berparut.. sy sdah cba bmcm jnis produk dr yg murah sampai la yg mahal.. namun, ini telah menyebabkan kondisi muka sy btambah teruk dr yg sbelumnya.. sy berminat utk mencuba produk ini dgn harapan mendpt kesan yg +ve spya sy x lg memburukkn muka sy dgn mncuba produk2 di psaran yg langsung x mdtgkn ksan.. skiranya sy psan, agaknya, brapa lmakh msa penghantaran?
    p/s: sy org bintulu, sarawak..

    ReplyDelete
  7. evangelista, anda boleh mencuba menggunakan produk ini bagi menyelesaikan masalah jerawat & parut anda. Untuk tempahan/pembelian, saya menggunakan perkhidmatan pos laju. Jika anda berada di lokasi bintulu sarawak, pesanan anda akan sampai dalam masa 2-4 hari sebaik sahaja pembayaran tempahan dilakukan..=)

    ReplyDelete
  8. Kepada semua pelanggan-pelanggan A's First Facial Cleanser yang dikasihi, sila ikuti step-step di bawah ini bagi memudahkan anda untuk membuat tempahan dan pembelian produk berkualiti ini:

    1) Untuk membuat tempahan/pembelian A's First Facial Cleanser, sila sms kan (NAMA) , (ALAMAT PENUH) dan (KUANTITI) ke nombor berikut: 013-3259683.

    2) Selepas anda menghantarkan sms berkenaan NAMA, ALAMAT PENUH, dan KUANTITI, anda akan menerima sms seterusnya dari saya yang menyatakan Nombor Kod Anda dan saya akan memberitahu langkah seterusnya yang perlu dilakukan oleh anda. Pembayaran boleh dilakukan selepas itu.

    4) Selepas tempahan dan pembayaran dilakukan, sila simpan resit urusniaga anda sehingga urusan penghantaran selesai.

    5) Penghantaran produk adalah menggunakan perkhidmatan Pos Laju (Pos Malaysia) dan mengambil masa kurang seminggu untuk sampai ke rumah/tempat anda.

    6) Untuk pertanyaan mengenai status penghantaran bungkusan anda,atau ingin mengetahui parcel no. Pos Laju (Tracking Code) untuk bungkusan anda bolehlah terus sms kan kepada saya (013-3259683)

    7) Anda juga boleh mengetahui status penghantaran bungkusan anda sendiri dengan melayari laman web Pos Malaysia (www.pos.com.my) dengan menjejakinya di
    TRACK & TRACE(Pos Laju) setelah dua tiga hari tempahan dibuat.

    8) Untuk pertanyaan berkenaan produk atau ingin menjadi pengedar boleh terus emelkan kepada saya di as1st@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Pelanggan yang dikasihi dan dihormati sekalian, Terima kasih dan selamat menggunakan produk berkualiti ini. Saya ingin sekali membantu anda untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik dengan menghapuskan semua parut jerawat anda. Tidak semua produk pembersih muka yang dapat menghilangkan parut jerawat sepertimana A's First Facial Cleanser. Yakinlah dengan produk ini.. =)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.